بهترین پرینترها برای چاپ عکس های خانوادگی تان
نوشته شده توسط : سالار

ر عصر دیجیتال امروز مردم نسبت به قبل بیشتر عکس می گیرند، اما نرخ چاپ این عکس ها نسبت به هر زمان دیگری کمتر شده است. علت آن این است که اشتراک گذاری تصاویر به وسیله ی ایمیل، پیام های متنی، یا رسانه های اجتماعی کارآمدتر از چاپ شده است، و هزینه ها عملا صفر شده است. اما در اینجا چیزی داریم که عکس ها را فوق العاده واقعی و خاص چاپ می کند تا بتوانید آنها را بر روی دیوار نصب کنید. چاپ عکس نیز یک روش عالی برای انتخاب و حفظ تصاویر خاطره انگیزی است که ممکن است آنها را در میان انبوهی از تصاویر موجود بر روی حافظه یا هارد دیسک تان گم کنید.

شرکت ابزار الکترونیک آبنوس در این مقاله 5 مدل از بهترین پرینترهای جوهرافشان مخصوص چاپ عکس را به شما معرفی میکند.




در عصر دیجیتال امروز مردم نسبت به قبل بیشتر عکس می گیرند، اما نرخ چاپ این عکس ها نسبت به هر زمان دیگری کمتر شده است. علت آن این است که اشتراک گذاری تصاویر به وسیله ی ایمیل، پیام های متنی، یا رسانه های اجتماعی کارآمدتر از چاپ شده است، و هزینه ها عملا صفر شده است. اما در اینجا چیزی داریم که عکس ها را فوق العاده واقعی و خاص چاپ می کند تا بتوانید آنها را بر روی دیوار نصب کنید. چاپ عکس نیز یک روش عالی برای انتخاب و حفظ تصاویر خاطره انگیزی است که ممکن است آنها را در میان انبوهی از تصاویر موجود بر روی حافظه یا هارد دیسک تان گم کنید.


5پرینتر بسیار مناسب برای چاپ عکس هایتان


Canon PIXMA PRO-100: این چاپگرِ رنگیِ بی سیمِ جوهر افشان تصاویر کیفیت بالای 4800 * 2400 dpi (نقطه در اینچ) را با قطرات جوهر 3 پیکولیتری با استفاده از کارتریج پیشرفته ی 8 رنگی Chroma Life 100 که شامل سه محفظه ی جوهر تک رنگی است ایجاد می کند. عکس هایی با کیفیت بالای 13 * 19 را با سرعت قابل توجه و با استفاده از رنگ های اشباع شده و رنگ های سیاه و خاکستری پر رنگ چاپ می کند و با طیف وسیعی از کاغذهایی که عکس ها و متن های براق و مات دارند، همچنین مقالات هنری که عکس های زیادی دارند سازگار است. این چاپگر نیز میتواند به صورت مستقیم بر روی سی دی و دی وی دی چاپ بزند، کامپیوتر را قادر می سازد تا به صورت آزادانه با PictBridge چاپ بزند و با استفاده از قابلیت وای فای میتواند به صورت بی سیم به طور همزمان به چند کاربر که در موقعیت های مختلف هستند متصل باشد. این دستگاه میتواند یک تصویر کاملا رنگی 8 * 10 را فقط در 51 ثانیه، و یک تصویر 11 * 14 را در 1 دقیقه و 30 ثانیه چاپ کند.


Canon PIXMA RO-100


چاپگر جوهر افشان Epson SureColor P600: میتواند تصاویر نمایشگاهیِ بالای 13 * 129 اینچ یا تصاویر بدون حاشیه از 3.5 * 5 تا 13 * 19 اینچ را چاپ کند، حداکثر رزولوشن این چاپگر پیشرفته 5760 * 1440 dpi است و از یک مجموعه کارتریج جوهری UltraChrome برای چاپ عکس هایی استثنایی و همچنین تصاویر سیاه و سفید عالی استفاده می کند. یک نگهدارنده ی رُل دارد که باعث می شود بتوان از کاغذهای طولانی 132 اینچی استفاده کرد و یک سیستم سوئیچینگ خودکار جاسازی شده دارد که برای کیفیت بهتر میتواند از جوهر مات یا سیاه سفید استفاده کند.


قابلیت های دیگر: یک ال سی دی شیب دار 3.5 اینچی در قسمت جلو برای تنظیمات و چک کردن وضعیت چاپگر، یک فیدر با ظرفیت بالا، قابلیت اتصال یو اس بی 2.0، اترنت، وای فای به منظور انعطاف پذیری بیشتر.


Epson SureColor P600


چاپگر جوهر افشان عریض بی سیم HP Officejet 7110: این دستگاه مقرون به صرفه می تواند تصاویر کیفیت بالای بدون حاشیه ای را با اندازه 3 * 5 تا 13 * 19 اینچ چاپ کند. با استفاده از نگهدارنده ی رُل نیز میتواند تصاویری تا 13 * 44 اینچ را چاپ کند. قابلیت چاپ بی سیم و چاپ از روی روترهای 2.4 گیگاهرتزی را نیز دارد. در چاپ رنگی کیفیت چاپش 4800 * 1200 dpi است، از 4 محفظه ی جوهر استفاده می کند (سیاه، خاکستری، ارغوانی و زرد) و به خوبی می تواند در یک ماه 12000 صفحه را چاپ کند. حداکثر سرعت چاپ 7110 در چاپ رنگی 29 صفحه در دقیقه و در چاپ سیاه و سفید 33 صفحه در دقیقه است، با ePrint و Apple AirPrint نیز سازگاری دارد.


HP Officejet 7110


چاپگر جمع و جور و بی سیم Canon SELPHY CP910: این چاپگر جذاب، شایسته و جمع و جور برای حمل و چاپ سریع مناسب است. قابلیت اتصال وای فای برای چاپ از روی کامپیوتر یا موبایل هایی که مستقیما می توانند از AirPrint یا PictBridge برای ارسال تصاویر استفاده کنند را نیز دارد. برای آپلود تصاویر از یک پورت یو اس بی و پورت مخصوص رم های SD استفاده می کند. CP910 میتواند یک تصویر بدون حاشیه ی 4 * 6 را با رزولوشن 300 * 300 dpi در 47 ثانیه چاپ کند. قابلیت چاپ کارت های 2.1 * 3.4 را هم دارد.


Canon SELPHY CP910:


چاپگر جوهرافشان رنگی بی سیم Epson Artisan 1430: این چاپگرِ کارآمد که از فناوری جوهر افشان Epson’s MicroPiezo و جوهر کیفیت بالای Claria استفاده می کند، دارای یک کارتریج عریض است که به شما اجازه می دهد عکس هایی تا اندازه ی 13 * 44 اینچ و صفحاتی تا 13 * 19 اینچ را با رزولوشن 5760 * 1440 dpi با استفاده از 6 کارتریج رنگی مجزا چاپ کنید. قابلیت وای فای آن شما را قادر می سازد تا به طور مستقیم از روی موبایل عکس چاپ کنید. از طریق پورت یو اس بی و سیستم PictBridge یا مستقیما از روی سی یا دی وی دی نیز می توان عملیات چاپ را انجام داد. سرعت چاپ آن تا 2.8 صفحه در دقیقه می رسد.


Epson Artisan 1430


شما عزیزان هم میتوانید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


شرکت ابزار الکترونیک آبنوس نمایندگی رسمی پاناسونیک و نمایندگی رسمی اچ پی در ایران







:: برچسب‌ها: نمایندگی پاناسونیک,نمایندگی اچ پی,آبنوس الکترونیک,پرینتر,پرینتر رنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: